Rețete de slăbit

SMOOTHIE pentru resetarea apetitului culinar – rețeta DR. OZ, din dieta sa de micșorare a stomacului

Dr. Oz recomandă celor interesați un amestec ideal în dieta de micșorare a stomacului.

Progamul durează 28 de zile și a fost special conceput pentru a elimina balonarea, pentru a arde grăsimile și a micșora stomacul.

În plus, dieta de micșorare a stomacului este flexibilă, nu impune un regim draconic și îmbină alimentația sănătoasă cu mișcarea.

Potrivit Dr. Oz, trebuie eliminate din alimentație zahărul, sucurile, inclusiv pe acelea care conțin îndulcitori sau alți substituți artificiali ai zahărului.

Nu se consumă alimentele semipreparate și cele procesate, lactate și alcool.

Foarte important, spune Dr. Oz, între orele 9 seara și 9 dimineața nu se consumă niciun aliment și nicio băutură.

Pentru micul dejun, acesta recomandă o jumătate de avocado – consumat fie întins sub formă de pastă pe o felie de pâine integrală prăjită, fie împreună cu 1 ou (ou gătit la cuptor, chiar în scobitura pe care o lasă sâmburele de avocado).

Se mai recomandă și două gustări zilnice care să conțină fie două linguri de unt de migdale, fie o mână de nuci, alune de pădure sau caju (toate crude).

La prânz, Dr. Oz recomandă un amestec de fructe și fibre – salată și mere sau zmeură și varză.

Pentru cină, el recomandă una dintre următoarele cereale: quinoa, hrișcă, tăiței de ovăz sau mei și o cantitate nelimitată de legume verzi.

Idee de meniu

Dieta presupune 3 mese principale pe zi și 2 gustări (printre care și un smoothie).

Mic dejun: o jumătate de avocado, un ou fiert, o felie de pâine integrală, un smoothie verde;

Gustare: un măr și o banană;

Prânz: salată cu legume și verdețuri și peşte cu o garnitură de broccoli;

Gustare: o mână de migdale sau nuci;

Cină: o farfurie de supă, o bucată de carne fiartă sau friptă și o salată de legume.

Esențial în acest program este însă un smoothie special conceput pentru dieta de micșorare a stomacului:

Smoothie pentru dieta de micșorare a stomacului

Ingrediente

  • 2 căni de spanac proaspăt
  • 1 castravete cu coajă
  • 2 frunze de țelină
  • 1 pară cu tot cu coajă
  • sucul de la 1 lămâie
  • 2 căni cu apă

Mod de preparare

Se spală ingredientele. Se pun spanacul și apa în vasul unui blender și se amestecă. Se adaugă, apoi, castravetele tăiat în bucăți mai mici, cu tot cu coajă, și frunzele de țelină.

Se amestecă din nou, se adaugă para și se amestecă iar, până la obținerea unui smoothie de consistența dorită.

La final, se adaugă și sucul de lămâie proaspăt stors. Se consumă proaspăt. O porție are 96 de calorii.

loading...
Loading...

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>