Dieta rapidă sau lentă cu SALATĂ săracă în calorii, care satură repede

Salatele sunt sățioase și ideale pentru o slăbire sănătoasă.

Salatale de crudități conțin doza zilnică recomandată de fibre, antioxidanți, vitamine și minerale.

Sunt sărace în calorii, ajută la menținerea senzației de sațietate și a siluetei.

Topește kilogramele fără efort

Inclusă în alimentația zilnică, salata topește grăsimea, accelerează metabolismul, elimină apa în exces și toxinele și, în același timp, furnizează o mulțime de vitamine și oligoelemente necesare organismului.

Cu ajutorul acestei salate se poate slăbi rapid sau lent și fără efort, pentru că satură repede și este săracă în calorii.

Salată pentru slăbit 

Se amestecă varză crudă, țelină crudă și morcov crud în cantități egale. Se amestecă legumele, tăiate foarte mărunt sau date pe răzătoarea fină, cu suc de lămâie proaspăt stors și puțin ulei de măsline.

Se adaugă apoi și câteva măsline, 1-2 linguri de porumb fiert, pătrunjel sau mărar tocate fin.

Varza este foarte bogată în fibre alimentare, are puține calorii, multe vitamine și minerale, ajutând la o slăbire naturală. Reduce cantitatea de hrană consumată la fiecare masă, curăță organismul de toxine.

Țelina crudă are efecte diuretice, ajutând la eliminarea excesului de apă din țesuturi și la controlul apetitului alimentar. Reduce reactivitatea la stres, fiind de mare ajutor pentru combaterea așa-numitelor ‘’accese de foame’’.

Morcovul conține fibre alimentare, foarte importante pentru ȋmbunătățirea tranzitului intestinal, pentru ținerea sub control a greutății, pentru scăderea glicemiei și a nivelului colesterolului.

Iată cum se poate slăbi ușor și sănătos cu ajutorul salatei:

Dieta rapidă

Durează 4 zile, în care se pot pierde până la 3 kilograme.

Mic dejun: o felie de pâine prăjită și un ou sau o banană și un pahar de suc de grapefruit.

Prânz: o farfurie de salată (300 g).

Gustare: 1 măr.

Cină: o farfurie de salată (300 g).

Dieta lentă

Se consumă înainte de mesele principale câte 100-150 g de salată, timp de 3 săptămâni.

Se poate mânca orice, fără probleme, dar se reduc porțiile, precum și făinoasele, dulciurile, grăsimile și sarea în exces. Se pot pierde până la 5 kilograme.

În cele două diete sunt permise ceaiul și cafeaua (neîndulcite) și cel puțin 1,5 litri de apă plată pe zi.

Precauții, contraindicații

Această salată este contraindicată în timpul sarcinii, persoanelor cu hiper și hipo-tiroidie, persoanelor care suferă de colită de fermentație.

 

loading...
Loading...

Lasă un răspuns

Email-ul nu va fi publicat. Câmpuri obligatorii *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>