Cum să ne facem uşor un ULEI revigorant în cazul lipsei de CONCENTRARE

Lipsa de concentrare poate avea cauze diverse, începând de la alimentația nesănătoasă, stres, somn insuficient, până la zgomot, poluare, creșterea sau scăderea bruscă a temperaturii, folosirea anumitor medicamente.

Pentru îmbunătățirea nivelului de concentrare se poate folosi un ulei revigorant, cu care se pot obține două efecte dintr-o singură lovitură:

uleiurile eterice inspirate pe nări aduc, instantaneu, creierul, în stare de ‘’trezire’’;

masajul urechii activează acele puncte-reflexe care sporesc puterea de concentrare.

Ulei revigorant, în cazul lipsei de concentrare

Ingrediente

  • 2 ml ulei eteric de chiparos
  • 1 ml ulei eteric de rozmarin
  • 3 ml ulei eteric de grapefruit
  • 2 ml ulei eteric de lemongras

Mod de preparare

Se toarnă, pe rând, uleiurile, într-o sticlă de culoare închisă, cu pipetă. Se astupă sticla şi se agită puternic de câteva ori, pentru ca uleiurile să se lege.

Termenul de valabilitate al amestecului de uleiuri este de aproximativ 1 an.

Folosire

  • Pentru masajul urechii

Se picură puţin ulei pe degetele mijlociu, arătător şi mare şi se începe a masa lobul urechii, până ce se încălzeşte şi se irigă bine cu sânge.

Se masează încet, urcând pe marginea exterioară a urechii. În total 1 minut, timp suficient pentru ca urechea să se încălzească şi spiritul să se învioreze.

  • Simpla mirosire

Se poate doar mirosi amestecul de uleiuri. Sau se pun 2-3 picături într-o lampă. Efectul nu e la fel de puternic, însă parfumul este foarte răcoritor.

Alimentație sănătoasă

Creierul are nevoie de lecitină, acizi grași, vitaminele din grupul B, fier, calciu și magneziu.

Aceste substanțe nutritive pot fi luate din alimente precum:

  • legumele și fructele proaspete, cerealele integrale, ciupercile, produse lactate, mazărea, carnea de curcan și de vită, ficatul, semințele crude de floarea-soarelui, de susan, alunele de pământ, fisticul, migdalele.

Creierul mai trebuie întreținut și cu alimente bogate în Omega 3: peste, ulei de peşte, ulei de in, nuci, soia.

Anumite ierburi și condimente precum ghimbirul, mărarul, scorțișoara vor întări sistemul nervos și vor stimula puterea de concentrare.

Somn suficient

Somnul insuficient poate avea ca efect lipsa concentrării. Este esențial un somn de cel puțin 7- 8 ore pe noapte în mod constant.

Meditația, yoga și tehnicile de respirație pot reduce stresul și anxietatea pentru a ajuta o persoană să se concentreze mai bine.

Utile pot fi și exercițiile pentru creier (puzzle, sudoku, etc.).

Loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *