Cele mai bune ALIMENTE pentru a pierde rapid în GREUTATE, fără efort

Dieta cu alimente are ca scop scăderea în greutate într-un mod natural şi sănătos.

Regimul este bazat pe alimente care favorizează slăbitul fără să îl transforme într-o corvoadă, prin stimularea metabolismului şi scăderea apetitului.

Ele au un efect excepţional atât pentru siluetă, cât şi pentru sănătate.

Dacă vreţi să slăbiţi fără efort, încercaţi să includeţi următoarele alimente în mesele zilnice. Nu doar că elimină retenţia de apă, dar ajută de asemenea la stoparea poftei de mâncare şi la stimularea metabolismului.

Iată şi cele mai bune alimente pentru a pierde în greutate rapid:

Fructe şi legume crude

Corpul arde cu 20% mai multe calorii după ce servim o masă compusă în cea mai mare parte din fructe şi legume.

De asemenea, fructele şi legumele bogate în vitamina C (portocalele, lămâile, kiwi, ananasul, etc.) pot ajuta la arderea ţesutului adipos. Astfel, grăsimea poate fi uşor eliminată din organism.

Fulgi de ovăz

Conţinutul ridicat de fibre din fulgii de ovăz naturali (fără zahăr, ciocolată sau arome) scad apetitul şi ne fac să ne simţim simţiţi sătui. Îi putem consuma la micul dejun şi masa de prânz, pentru a arde mai multă grăsime în timpul zilei.

Consumaţi cu 1-2 ore înainte de a merge la sala sau la orice tip de antrenament pentru menţinere sau pierdere în greutate, fulgii de ovăz ne vor oferi o explozie de energie care ne ajută să ne antrenăm mai intens.

Produse lactate

Produsele lactate (iaurtul, brânza) conţin proteine de înaltă calitate, care ajută la suprimarea poftei de mâncare exagerate.

Cercetările au arătat că cei care au consumat produse lactate 2-3 ori pe zi au pierdut cu 50% mai multă grăsime decât cei care au urmat o dietă săracă în produse lactate.

Nuci, alune, seminţe crude

Nucile, alunele, migdalele, orice fel de seminţe, consumate crude, alungă foamea şi ne oferă o doză bună de proteine sănătoase şi acizi graşi Omega 3, care ne vor ajuta să ardem grăsimile mai repede.

Mere

Pectina din mere scade absorbţia de grăsime din celelalte alimente. Pectina este, de asemenea, un puternic inhibitor al apetitului, menţinând senzaţia de saţietate pentru perioade îndelungate.

Salata de mere cu avocado – ideala in curele de slabire

Potrivit unui studiu, persoanele care au mâncat un măr înainte de fiecare masă au pierdut în greutate cu 33% mai mult decât un grup martor, care nu a mâncat mere.

Peşte

Somonul, tonul şi sardinele stimulează producţia de leptină, o proteină ce are un rol important în reglarea greutăţii corporale.

Carne de vită

Conţine o cantitate mare de acid linoleic conjugat (sau ALC), care este un acid gras esenţial de mare ajutor în reducerea procentului de grăsime corporală.

Condimente

Condimentați alimentele cu ardei iute, piper sau muştar iute, pentru a creşte arderea grăsimilor de la 8 la 20%, timp de până la 3 ore după masă.

Puteţi opta şi pentru usturoi –  un diuretic puternic, care vă poate ajuta să îndepărtaţi excesul de apă – sau pentru ghimbir – care creşte producţia de hormoni ce măresc cantitatea de grăsime eliberată din depozitele stocate pentru a fi arsă drept combustibil.

Alimente care conţin amidon rezistent

Amidonul rezistent oferă senzaţia de saţietate mult timp, şi, în plus, potenţează arderea grăsimilor. Consumaţi, aşadar, fasole boabe, porumb, banane, cartofi (în variante sănătoase), linte, fulgi de cereale, pâine integrală.

Avocado

Avocado conţine D-manoheptuloză,  un carbohidrat care ajută la scăderea nivelului de insulină, prevenind depozitarea de grăsime (sau creşterea în greutate).

Loading...

One comment

  1. 1

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *