APĂ cu BICARBONAT de SODIU pentru MUSCULATURĂ mai rezistentă

Ingredient natural netoxic, uşor de găsit în comerţ şi foarte economic, bicarbonatul de sodiu se găsește ca și ingredient în unele băuturi pre-antrenament sau arzătoare de grăsimi.

Spre exemplu, atleții profesioniști de anduranță includ bicarbonatul de sodiu în băuturile lor pre-antrenament de decenii.

Mai mult decât atât, această pudră miraculoasă, prezentă în mai toate casele, a fost studiată intens în context sportiv, în sporturi precum box, înot, ciclism și sprinting, și într-o măsură mai mică și în sporturi care presupun ridicarea de greutăți.

Musculatură mai rezistentă cu bicarbonat de sodiu

Nefiind vorba de cine ştie ce performanţe sportive, ne putem ajuta muşchii să se ‘’autodepăşească’’.

Bând apă cu bicarbonat de sodiu pe tot parcursul zilei, ne vom întări organismul şi vom rezista mai bine la eforturile intense şi prelungite.

  • Diluaţi într-o sticlă de apă de 1,5 l, 4 linguriţe de bicarbonat de sodiu. Beți apa cu bicarbonat de sodiu pe tot parcursul zilei.

Ce se întâmplă când luăm bicarbonat

Bicarbonatul este o substanță care apare în mod natural în corpul uman. Este produs în rinichi, și într-o măsură mai mică și în intestine. Acesta are rolul de a elimina ionii de hidrogen și de a reduce aciditatea sângelui.

Ținând cont de faptul că aciditatea sângelui crește treptat în timpul exercițiilor fizice, este de înțeles că bicarbonatul de sodiu este privit ca pe un potențial supliment sportiv.

Atunci când se ia bicarbonat, nivelele sale în circulația sanguină cresc după 60-90 de minute. Când se adaugă și exerciții fizice, cresc nivelele de lactat în sânge, semn că nivelele acidului lactic sunt reduse.

Bicarbonatul blochează conversia lactatului în acid lactic, acționând ca un tampon între mușchi și acidul lactic. Astfel spus, bicarbonatul permite susținerea efortului fizic pe o perioadă mai mare de timp, înainte să apară ‘’arsura’’.

Concluzii

Bicarbonatul  de sodiu crește rezistența organismului la eforturile intense și prelungite.

De asemenea, poate ajută și la păstrarea funcțiilor motorii pe măsură ce se instalează oboseala.

Se pare că bicarbonatul de sodiu poate fi folosit eficient ca supliment sportiv. Prima doză ar trebui să fie la jumătate din cea recomandată, pentru a i se testa toleranța.

La 30-60 de minute după ingestie, se pot manifesta grețuri, balonări sau reflux gastric. După prima oră aceste efecte secundare trec, și, la unele persoane, apare riscul de diaree sau flatulență.

loading...
Loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *