Rețete de slăbit

Minus 5 kilograme în 14 zile cu DIETA 5 : 5: 5 – creată de nutriționista britanică Angela Dowden

Dieta 5:5:5 se bucură de succes în întreaga lume, pentru că este ușor de urmat și dă rapid rezultate.

Dieta 5:5:5 a fost creată de nutriționista britanică Angela Dowden și promite pierderea a 5 kilograme în 2 săptămâni.

De asemenea, spune nutriționista, în timpul dietei nu se va simți oboseala sau foamea în exces, iar digestia se îmbunătățește.

Slăbire într-un ritm sănătos

Dieta 5:5:5 este gândită să ajute organismul să ardă rapid caloriile, să elimine toxinele și să își ia energia din cantități mai mici de mâncare.

Principiile sănătoase care alcătuiesc acest regim favorizează scăderea în greutate într-un ritm sănătos și aduc beneficii sănătății –urmată corect, dieta 5:5:5 protejează inima de boli și previne declanșarea oricărei forme de cancer.

Ce presupune dieta 5:5:5

– Nutriționista britanică Angela Dowden le propune celor ce doresc să slăbească 5 mese reduse cantitativ, pe zi, care să conțină obligatoriu 5 porții de legume și fructe.

– În afară de fructe și legume, mesele trebuie să fie compuse din ingrediente sănătoase, bogate în proteine, precum pește, carne slabă, fiartă sau la grătar, ouă, lactate sau brânzeturi cu puțină grăsime, nuci, alune neprăjite.

– Foarte importantă este și hidratarea: cel puțin 1,5- 2 litri de apă plată pe zi. Sunt permise și ceaiul, cafeaua fără zahăr.

Dieta 5:5:5 ajuta la arderea mai rapida a caloriilor

Exemplu al unei zile de dietă

  • dimineața: un iaurt mic, o mână de fructe de pădure (coacăze, afine, zmeură, mure);
  • prânz: 100 g file de pește la grătar sau la cuptor, o salată mică;
  • seara: 100 g carne de vită sau pui, fiartă sau la cuptor, cu legume fierte.

Între masa de dimineată și cea de seară se consumă câte o porție mică de fructe alături de 2-3 nuci sau alune neprăjite.

Regula de bază: porțiile mici.

Alimente interzise

Pe timpul dietei, este interzis consumul unor alimente precum: pâine, paste, produse de patiserie, cartofi prăjiti sau fierți, fasole, linte, năut, zahăr și produse cu zahăr, brânzeturi grase, carne grasă, mezeluri, unt, margarină, ulei (oricare tip), băuturi acidulate.

  • În Jurnalul American de Nutriție s-a publicat un raport în care se arată că persoanele care nu mănâncă la ore fixe și sar peste meșe, cum ar fi micul dejun, consumă zilnic mai multe calorii decât cele care își stabilesc anumite ore pentru masă și împart mâncarea pe o zi în cinci porții.
loading...