Rețete de slăbit

Cura de o zi cu SUCURI de LEGUME pentru slăbire rapidă – stimulează metabolismul, dezintoxică şi purifică

Organismul se pregăteşte şi el să între în iarnă, astfel că are mare nevoie de vitaminele care atunci vor lipsi.

Şi cum pieţele sunt pline de legumele toamnei, este momentul perfect pentru a urma o cură cu sucuri.

Deşi obişnuim să transformăm legumele în salate, pregătite cu iaurt sau ulei, şi mai bine este dacă le transformăm în sucuri.

Astfel,  stomacul şi apoi sângele le preia imediat după ingurgitare, fără perioada îndelungată a digestiei.

Cura cu sucuri de legume

Sucurile de legume preparate în casă au şi efecte miraculoase în grăbirea curelor de slăbit. Persoanele care pot bea o zi întreagă doar sucuri de legume combinate cu infuzii de plante se pot bucura mai repede de silueta mult dorită.

Sucurile de legume pun în mişcare metabolismul,  alimentează corpul cu vitamine, substanţe minerale şi microelemente, dezintoxică şi purifică. Prin urmare, pielea va fi mai frumoasă, vă veţi simţi în formă, veţi fi mai energici şi mai puţin nervoşi, şi veţi slăbi foarte repede.

Sucuri de legume recomandate

  • Suc de morcovi

Conţine protovitamina A (betacaroten), foarte importantă pentru piele. Adăugaţi întotdeauna în suc 1 linguriţă de smântână sau ulei de floarea-soarelui. Pentru o porţie de suc de morcovi e nevoie de 9-10 morcovi mijlocii.

  • Suc de roşii

Are vitamina C, în cantitate mare, şi mult potasiu. Stimulează metabolismul, dezintoxică, grăbeşte arderile. La o porţie de suc, folosiţi 6 roşii coapte.

  • Suc de varză acră

Are multă vitamina K şi C. Acidul lactic natural pe care îl conţine stimulează metabolismul şi digestia. Este foarte indicat în sedentarism şi când ne simţim prea sătui.

Cura cu sucuri de legume favorizeaza slabirea

  • Suc de broccoli

Are mari calităţi de epurare a organismului şi de reducere a grăsimilor. Se introduce leguma crudă, foarte bine spălată, în centrifugă, iar sucul obţinut, diluat cu puţină apă şi stropit cu lămâie, se consumă de 3 ori pe zi.

  • Suc de sfeclă roşie

Conţine mult potasiu şi magneziu – ambele accelerând metabolismul şi întărind musculatura. În plus, sfecla conţine acid folic (hrăneşte sângele) şi vitamina C. Pentru o porţie de suc de sfeclă sunt suficiente 3 rădăcini lunguieţe.

  • Suc de castraveţi

Are efect de reglare a tranzitului intestinal şi de eliminare a apei reţinute în ţesuturi. De asemenea, conţine o substanţă asemănătoare cu insulina, fiind recomandat şi diabeticilor. Gustul se poate corecta prin combinarea sa cu suc de roşii.

Graficul curei

– În funcţie de greutatea dorită, cura de sucuri de legume se poate face minimum o dată pe săptămână însă cel mai bine de 3 ori.

– Legumele se curăță de coajă, se rad şi se presează într-un tifon (sau se pun în centrifugă). Pentru un gust mai plăcut, se adaugă în sucuri, din belşug, verdeţuri proaspete (pătrunjel, ţelină, mărar).

– Se folosesc doar legume sănătoase.

– Sucul se bea imediat după preparare.

– În ceaiuri nu se pune nici zahăr, nici miere. În cel mai rău caz, zaharină.

Graficul prezentat mai jos reprezintă o variantă. În total: doar 320 calorii pe zi!

  • După trezire: 1-2 ceşti ceai de rozmarin (stimulează tensiunea scăzută);
  • Ora 9: 250 ml. suc de morcovi amestecat cu 1 linguriţă de ulei de măsline sau floarea-soarelui;
  • Ora 11: 250 ml. suc de varză murată peste care se presară leuştean tocat, mărar sau pătrunjel;
  • Ora 12: 1 pahar mare cu apă minerală;
  • Ora 13: 250 ml. suc de sfeclă roşie amestecată cu 1 lingură de tărâţe de grâu;
  • Ora 16: 1 ceaşcă de ceai de măceşe (se lasă măceşele 2-3 ore în apă rece, apoi se dau într-un clocot).
  • Ora 17: 250 ml. suc de morcovi, presărat cu frunzuliţe de busuioc şi amestecat cu 1 linguriţă de smântână;
  • Ora 18: 1 pahar mare cu apă minerală;
  • Ora 19: 250 ml. suc de roşii presărat cu foi de ţelină uscată;
  • Ora 20: 1 ceaşcă de ceai din flori de tei sau iasomie (calmează şi ajută la un somn liniştit).

 

loading...