Rețete de slăbit, Tratamente naturiste

Cura de DETOXIFIERE creată de nutriționistul dr. Gheorghe Mencinicopschi – durează 3 zile, elimină toxinele și kilogramele în plus

Colonul, plămânii, ficatul, rinichii și pielea sunt mecanisme naturale de detoxifiere ale organismului uman.

Cu toate acestea, în prezent, sistemul de detoxifiere trebuie susținut.

  • Alimente toxice pline de aditivi alimentari, fructele și legumele cu pesticide, carnea cu hormoni, medicamentele, vasele de aluminiu și de plastic, emisiile industriale, fumul instalațiilor de încălzire sau gazele de eșapament – toate creează un mediu favorabil pentru dezvoltarea agenților patogeni precum bacterii, viruși și ciuperci, care conduc la boală.

Nutriționistul dr. Gheorghe Mencinicopschi, fostul director al Institutului de Cercetări Alimentare:

  • ‘’Un colon intoxicat, disfuncțional, poate sta la originea ficatului obosit, durerilor articulare, psoriazisului, eczemelor sau migrenelor. Intoxicarea organismului își pune amprenta nu doar asupra interiorului, ci și asupra exteriorului’’.

Adept al unei vieți sănătoase, specialistul ne ȋmpărtaşeşte o metodă de detoxifiere a organismului. Următoarea cură curăță organismul de toxine, îi redă vitalitatea și îl scapă de până la 3 kilograme într-un mod sănătos.

Cura de detoxifiere de 3 zile

  • Prima zi 

Micul-dejun: Sucul proaspăt stors din 3 grapefruit-uri, în care puteți adăuga 1 linguriță de spirulină (se găsește în orice plafar); 1 ceașcă de ceai de plante(ex: levănțică), îndulcit cu miere

Prânz: O salată mare din castraveți, roșii, ardei roșu, ardei galben, țelină, morcovi, ridichi, broccoli și multe frunze de pătrunjel, asezonată cu ulei de măsline și suc de lămaie; 1 pahar de suc obținut din 2 portocale, 1 măr, 2 morcovi, 1-2 cm. rădăcină de ghimbir, tulpină de telină

Cină: o salată din sfeclă roșie, ceapă, usturoi, untișor, salată, andive, mentă, asezonată cu ulei extravirgin de măsline; nectarul obținut la blender dintr-o jumătate de ananas proaspăt și o felie de pepene galben.

  • A doua zi

Micul dejun: 150 ml. de iaurt, magiun de Topoloveni (magiun de prune) și 300 de ml. de apă plată cu sucul de la o jumătate de lămâie; ulterior, se poate lua o gustare care conține: 2-3 morcovi, jumătate de tulpină de telină, jumătate de lămaie verde, omogenizate la blender și eventual diluate cu apă plată, 5-6 miezuri de nucă, o ceşcuță de stafide.

Prânz: Salată de semințe crude de dovleac, de floarea-soarelui, morcov ras, ardei roșu și galben, roșii, ridichi, rondele de telină, asezonată cu vinegretă obținută din ulei de măsline cu suc de lămaie; se bea și ceai de mentă.

Gustare după-amiază: o banană și un nectar preparat la blender din 2-3 piersici sau nectarine, o legătură de mentă proaspătă, o linguriță de magiun de prune (fără zahăr)

Cină: Legume la grătar, roșii, ardei, fenicul, dovlecei, ciuperci, ceapă, vinete, cartofi dulci. Se pot stropi cu ulei de măsline și suc de lămâie; se mai pot consuma 4-6 migdale dulci sau miezuri de nucă; se bea o ceaşcă de ceai de plante medicinale aromate (mentă, fenicul, rozmarin, musețel).

  • A treia zi

Micul dejun: Salată de fructe din pere, mere, struguri, ananas, mango; iaurt natural cu 1 linguriță de fulgi de ovăz și magiun de prune; 1 ceaşcă de ceai verde, neîndulcit și 1 pahar de nectar la blender din 1-2 pere, o ceaşcă de zmeură și una de căpşuni

Prânz: Supă rece din roșii, ceapă, usturoi, castraveți, andive, pătrunjel frunze și rădăcină, morcov, piper negru – toate măcinate – servită cu pâine integrală; se bea ceai verde, neîndulcit.

După-amiază: Se mai poate consuma un fruct proaspăt: măr, pepene, cireșe, pară, zmeură, etc

Cină: Se prepară ‘’al dente’’ paste de grâu dur, se asezonează cu ulei de măsline și cu un sos pesto cu busuioc. Se poate servi cu puțină branză proaspătă, cu semințe de pin. Se adaugă o salată din ardei, roșii, ceapă, usturoi cu ulei de măsline și suc de lime.

 

 

loading...