Alimentație

CONDIMENTE care ne feresc de frig şi luptă împotriva grăsimii

Există anumite condimente care ne feresc de frig, însă în acelaşi timp ne ajută să ne păstrăm silueta.

Cercetările au demonstrat că ingredientele termogenice, consumate în mod constant, au efecte benefice asupra metabolismului, cresc arderea grăsimilor şi împiedică depunerea lor.

Următoarele condimente ne feresc de mâini şi picioare reci, precum şi de pernele de grăsime:

Ardeiul iute

Ardeiul iute conţine capsaicină, o substanţă care ‘’dă căldură’’ şi ajută la combaterea obezităţii. După 20-30 de minute de la ingerararea unui ardei iute, organismul consumă, spontan, calorii, datorită aşa-numitului efect termogenic.

  • Asezonați ciorbele şi mâncărurile cu cât mai mult ardei iute. Doza zilnică de ardei iute merge de la un minimum de 1,5 gr. de 3 ori pe zi, până la 5 gr. de 3 ori pe zi, în cură de maximum 30 de zile, urmate de minimum 15 zile de pauză.

Scorţişoara

Scorţişoara este un alt condiment care încălzeşte. Totodată, reglează semnificativ nivelul zahărului din sânge, fiind astfel un aliat important împotriva grăsimii.

Scortisoara incalzeste si lupta impotriva grasimii

  • Turnaţi 500 ml. apă clocotită peste 2 linguriţe de pudră de scorţişoară, amestecaţi, acoperiţi vasul şi lăsaţi la infuzat timp de 30 de minute, apoi strecuraţi. Beţi din acest preparat câte 1 cană, dimineaţa, cu 30 de minute înainte de micul dejun, şi 1 cană în cursul după-amiezii, între mese.

Ghimbirul

  • Înainte de fiecare masă consumaţi 1 linguriţă de ghimbir proaspăt ras sau o jumătate de linguriţă de ghimbir uscat.
  • Îl puteţi consuma şi sub formă de ceai: tăiaţi o bucată de ghimbir proaspăt, cam cât o nucă, şi daţi-o pe răzătoarea fină. Puneţi la fiert o jumătate de litru de apă, iar când dă în clocot, adăugaţi ghimbirul. Se fierbe 1-2 minute, se acoperă cu capac şi se lasă la infuzat timp de 30 de minute. Beţi 3 căni pe zi, între mese.

Piperul negru

Cercetările au arătat că piperul negru blochează formarea de noi celule de grăsime.

  • Adăugaţi piper negru la mâncăruri. Îl puteţi consuma şi sub formă de ceai: puneţi pe foc 2 căni de apă, iar când clocoteşte adăugaţi 2 linguriţe de boabe de piper negru. Lăsaţi să dea în 2-3 clocote, acoperiți, iar după 10 minute strecuraţi. Beţi ceaiul pe parcursul zilei, cu înghiţituri mici.
loading...