Rețete de slăbit

Băutura de SEARĂ care arde grăsimile în timpul somnului

Oamenii de ştiinţă au descoperit că rolul somnului în curele de slăbire este foarte important.

În timpul nopţii, organismul secretă doi hormoni ai apetitului alimentar:

  • leptina, hormonul ‘’bun’’;
  • grelina, hormonul ‘’rău’’.

Astfel, în 8 ore de somn, organismul secretă mai multă leptină, ceea ce va ţine în frâu pofta de mâncare.

Dacă dormim puţin şi avem un somn agitat, organismul va secreta mai multă grelină, hormon care ne va stimula apetitul.

Trei dintre hormonii care acţionează intens în timpul somnului – hormonul de creştere regenerează muşchii şi arde grăsimile, testosteronul ajută la dezvoltarea ţesuturilor,  leptina alungă senzaţia de foame pe timp de noapte – ajută la arderea grăsimilor dacă organismul este pregătit din timpul zilei şi dacă programul de somn este potrivit.

Băutură de seară pentru slăbit

În compoziţia acestei băuturi există ingrediente ce sporesc metabolismul şi circulaţia sângelui şi care luptă împotriva radicalilor liberi. Remediul ajută organismul în timpul nopţii să consume caloriile depuse în plus.

Ingrediente

  • 2 lămâi
  • 2 căţei de usturoi
  • 2 linguri miere de tei
  • 1 linguriţă oţet de mere organic

Mod de preparare

Se stoarce sucul celor două lămâi într-un recipient cu volumul de 1 litru. Se pisează foarte bine căţeii de usturoi, până când ajung să fie aproape pastă.

Peste sucul de lămâie se toarnă mierea de tei şi se amestecă cu o lingură de lemn, până când mierea se dizolvă în sucul de lămâie. Se adaugă usuturoiul pisat şi se amestecă până se obţine un lichid omogen.

Se adaugă, în continuare, oţetul de mere, şi se ‘’acoperă’’totul cu apă plată, rece, până când recipientul se umple. Se amestecă bine.

Administrare

Băutura se consumă în fiecare seară, înainte de culcare, cel puţin 5 zile consecutiv.

Ora 22, ideală pentru somn

Ora 22 este cea mai bună pentru culcare. În timpul somnului, hormonii favorizează slăbirea, fără foame sau dureri de stomac.

Somnul trebuie să dureze cel puţin şapte ore, pentru ca organismul să poate să ardă în fiecare noapte între 70 şi 100 grame de grăsime.

Glucide, doar dimineaţa şi la prânz

Organismul eliberează insulină după consumul de glucide, iar nivelul ridicat al acesteia împiedică arderea grăsimilor. Din acest motiv, este permis consumul de glucide doar dimineaţa şi la prânz.

loading...