Tratamente naturiste

Apa cu seminţe de IN sau CHIA curăţă COLONUL de reziduurile depozitate ani la rând

Detoxifierea colonului este foarte importantă pentru sănătate.

Funcţia esenţială a colonului, pe lângă eliminarea reziduurilor, este aceea de a trimite în organism apa, vitaminele şi mineralele din alimente.

Dacă pereţii colonului sunt blocaţi, factorii nutritivi nu pot ajunge la destinaţie. O persoană obişnuită acumulează în colon, de-a lungul anilor, între 2,5 – 11 kilograme de reziduri metabolice.

Un intestin “înfundat” este obstacolul esenţial spre longevitate. Pentru o viaţă lungă şi sănătoasă, cel mai important lucru pe care trebuie să îl facem este să ne asigurăm că avem un colon curat şi sănătos.

Seminţele de in şi chia menţin colonul curat

Atât seminţele de in, cât şi seminţele de chia, conţin grăsimi şi fibre care ajută la promovarea unei digestii sănătoase şi menţin colonul curat.

Unice în profilurile lor nutriţionale, seminţele de in şi seminţele de chia sunt bogate în acizi graşi Omega 3, care s-au dovedit extrem de eficienţi în reducerea inflamaţiei şi stabilizarea membranelor celulare.

În plus, atât seminţele de in, cât şi cele de chia, conţin propriile lor amestecuri de fibre solubile, care optimizează procesul digestiei.

Curele cu seminte de in si chia mentin colonul curat

Cura cu seminţe de an sau de chia, pentru colon curat

Se ia 1 cană de seminţe uscate de in sau de chia şi se toarnă într-un vas cu 3 litri de apă clocotită. Recipientul se acoperă cu un capac şi se lasă pe foc mic, vreme de aproximativ 3 ore.  După acest interval de timp, preparatul se lasă să se răcească.

  • Se consumă cel puţin 1 litru pe zi, cu tot cu seminţe. Se poate adăuga puţină miere. O cură pentru curăţirea colonului durează 2 săptămâni şi trebuie făcută cel puţin o dată pe an.

♣ Este indicat să includeţi aceste seminţe în dietă, pentru a beneficia de varietatea de macronutrienți, vitamine şi minerale pe care ele le oferă.

♣ Mai mult decât atât, datorită faptului că seminţele de in şi chia deţin şi cantităţi importante de acizi graşi Omega 3, veţi putea ameliora o serie de boli inflamatorii intestinale – condiţii responsabile, în majoritatea cazurilor, de tulburări gastrointestinale.

Scoateţi din dietă toate alimentele procesate, carnea, alcoolul, cafeaua, dulciurile, brânzeturile grase, mâncărurile prăjite, margarina, maioneza, băuturile acidulate şi, în general, alimentele care conţin coloranţi şi E-uri, şi înlocuiţi-le cu fructe, legume şi sucuri proaspete, nuci, alune, cereale integrale, ceaiuri din plante şi apă de izvor.