Alimentație, Medicină naturistă

ALIMENTE – MEDICAMENT foarte eficiente pentru combaterea tuturor PARAZIȚILOR INTESTINALI

Alimentele – medicament au un rol extrem de importat în tratamentul viermilor intestinali, putând constitui atât un tratament de bază, cât și un adjuvant extrem de valoros. Tratamentul dietoterapeutic poate fi aplicat încontinuu și pe perioade de timp foarte lungi. Următoarele alimente ajută la refacerea acestei probleme de sănătate: Usturoiul Este cel mai popular vermifug,

Read More...

Alimentație

Beneficiile consumului de BRÂNZĂ de VACI

Brânza de vaci este o sursă importantă de aminoacizi și proteine. Brânza de vaci este gustoasă și sățioasă. Are de două ori mai multe proteine decât iaurtul (8% comparativ cu 4%) și conține triptofan, un acid aminat esențial, precursor al serotoninei, hormonul fericirii. Având doar 3% grăsime, brânza de vaci este doar moderat-calorică și foarte

Read More...

Alimentație

CAFEAUA DECOFEINIZATĂ aduce beneficii nebănuite pentru sănătate

Cafeaua decofeinizată sau cafeaua fără cofeină este preferată de persoanele care suferă de afecțiuni ce nu le permit să consume cafea obișnuită. Și cei care vor să își suplimenteze numărul de cafele consumate zilnic, fără însă să își pună sănătatea în pericol din cauza cofeinei în exces, apelează, deseori, la cafeaua decofeinizată. Mai multe metode

Read More...

Alimentație

De ce GĂLBENUȘUL OUĂLOR FIERTE devine GRI-VERZUI și cât de sigur este pentru CONSUM

Ouăle sunt bogate în proteine, fier, vitaminele A și B12, niacină, biotină, acid folic, precum și în vitaminA D, de care ducem lipsă aproape toți. Ele intăresc sistemul imunitar, previn bolile cardiovasculare, au efecte pozitive asupra funcțiilor cerebrale, sunt recomandate în dietA persoanelor supraponderale, a sportivilor, a femeilor care doresc să rămână insărcinate. De asemenea,

Read More...

Alimentație

SUMAC, un condiment plin de savoare și sănătate (utilizări culinare, proprietăți terapeutice)

Sumacul sau oțetarul roșu este un condiment foarte popular în Turcia și Iran. Are gust proaspăt-acrișor și ușor iute, este plin de savoare și sănătate. Sumacul se obține din fructele uscate și mai apoi pisate ale unei plante (Rhus Coraria) ce crește în regiunea mediteraneană și în unele zone ale Asiei Centrale. Condimentul astfel obținut

Read More...

Alimentație

Rețete simple și sănătoase cu AVOCADO pentru MICUL – DEJUN

Fructul de avocado oferă aproape 20 de nutrienți esențiali binefăcători pentru sănătate. Printre aceștia: fibre, vitamina E, vitamine din grupul B, acid folic, potasiu (cantitate dublă decât cea care se găseşte în banană). Un astfel de fruct minune nu ar trebui să lipsească din regimul nostru alimentar. Fructele de avocado pot fi consumate crude, în

Read More...

Alimentație, Sfaturi

1 PAHAR de APĂ în plus, zilnic, are efecte uimitoare asupra organismului!

Apa reprezintă 85% din țesutul creierului nostru și aproape 70% din organism. Lipsa apei provoacă un dezechilibru în organism.  Apa ajută la funcționarea intestinului, ajută și la digestie, reglarea temperaturii corpului, la respirație, la numeroase procese biochimice, la dizolvarea și transportul unor substanțe importante din corp, luptă împotriva kilogramelor în plus și reduce acumularea de

Read More...

Alimentație

3 ALIMENTE aparent NESĂNĂTOASE care ne fac BINE

Multe alimente au ajuns să fie numite nesănătoase, fără să își merite cu adevărat titulatura. Anumite produse alimentare consumate în exces pot dăuna sănătății. Cu toate acestea, recomandările referitoare la alimentație se schimbă constant în funcție de noile studii. Despre următoarele alimentele blamate de specialiști în trecut, cercetătorii ne asigură că nu sunt deloc dăunătoare,

Read More...

Alimentație

OREZUL ALB și beneficiile sale pentru sănătate

Orezul este un aliment de bază pentru mai mult de jumătate din populația lumii. Orezul alb este cel mai consumat, în timp ce orezul brun este recunoscut ca fiind opțiunea mai sănătoasă. Prin măcinare, orezul alb își pierde tărâțele și germenii, ceea ce îl face mai sărac în fibre și nutrienți. Pe de altă parte,

Read More...

Alimentație

DEFICIENȚELE NUTRIȚIONALE: cum să le recunoaștem pe cele mai comune și cum le corectăm prin alimentație

Vitaminele și mineralele joacă un rol important în diverse procese care au loc în organismul uman. Deși se consumă în prezent hrană în cantități tot mai mari, incidența deficiențelor nutriționale crește în mod constant. Acest fenomen se explică prin dietele cu valoare nutritivă scăzută, în care alimentele procesate, dulciurile și băuturile carbogazoase înlocuiesc fructele, legumele

Read More...