Alimentație, Medicină naturistă

Un MORCOV pe zi scade riscul de INFARCT cu 60%

Morcovul este o sursă ideală de vitamina A şi fibre alimentare, conţinând, totodată, vitamina C, K şi B6, potasiu, tiamină, niacină şi acid folic. Morcovii raşi, cruzi, nu îngraşă, şi se potrivesc cu orice legume, în salate. De-a lungul timpului, studiile au scos la iveală numeroasele beneficii ale morcovului asupra sănătăţii. Printre acestea, prevenirea infarctului

Read More...

Alimentație

Gustări ‘’inteligente’’ care ne ridică MORALUL

Alimentele pe care le consumăm nu au efect doar asupra aspectului fizic, ci ne influenţează şi starea de spirit. Pe lângă o alimentaţie corectă şi echilibrată, unele alimente au capacitatea de a ne ‘’ridica moralul’’. Pentru ameliorarea stării de spirit, pentru prevenirea stărilor de iritabilitate şi nu numai, este bine să ţinem cont de următoarele

Read More...

Alimentație

SOMONUL SĂLBATIC vs somonul de CRESCĂTORIE

Somonul este considerat unul dintre cei mai sănătoşi peşti din lume. Este un peşte valoros nutrițional, datorită bogăţiei în acizi graşi Omega 3, triptofan, fosfor şi vitamine din grupul B. Beneficiile consumului regulat de somon 100 g de somon acoperă 96% din necesarul de triptofan, un aminoacid precursor al serotoninei cu numeroase funcţii importante în

Read More...

Alimentație

SUCURILE naturale făcute la blender şi consumate dimineaţa sunt mai sănătoase

Sucurile naturale din fructe şi legume sunt o sursă excelentă de energie şi nutrienţi. Fructele şi legumele sunt antioxidante, îmbunătăţesc circulaţia sângelui, stimulează sistemul imunitar şi digestiv, dau strălucire pielii şi părului şi promovează sănătatea în general. Sucurile de fructe şi legume preparate în casă sunt o modalitate ideală de a ne suplimenta dieta cu

Read More...

Alimentație

FOLIA de ALUMINIU ne pune sănătatea în pericol – cum trebuie folosită corect în bucătărie

Atunci când vine vorba de gătit sau de acoperit alimentele, folia de aluminiu este, adesea, indispensabilă. Cu toate acestea, specialiştii trag un semnal de alarmă, susţinând că folia de aluminiu este un adevărat pericol pentru sănătate, generând sau contribuind la apariţia unor boli grave. O demonstrează şi un studiu realizat de cercetătorii din cadrul unor

Read More...

Alimentație, Medicină naturistă

Cum trebuie consumate PORTOCALELE pentru a ajuta DIGESTIA

Portocalele conţin o listă impresionantă de vitamine şi de oligoelemente foarte uşor aimilabile de organismul uman. Ele contribuie la accelerarea tranzitului intestinal şi la stimularea activităţii enzimatice la nivelul intestinului, prevenind, astfel, constipaţia. Portocalele ajută digestia Portocalele sunt surse preţioase de calciu, fosfor, de vitamine (A, B, C) şi fibre. Se digeră foarte repede şi

Read More...

Alimentație

GERMENI din seminţe de FLOAREA-SOARELUI: cum îi creştem acasă, de ce şi cum să îi consumăm

Germenii şi lăstarii de floarea – soarelui  sunt o importantă sursă de vitamine, de săruri minerale şi clorofilă. Conţin vitamina A, C, E, complexul vitamine B, vitamina D (foarte rar întâlnită în vegetale), calciu, magneziu, seleniu, fosfor (mai mult decât în peşte),  potasiu, crom, iod, clorofilă cu rol de detoxifiere şi cu efect antioxidant. Germeni

Read More...

Alimentație

Varza KALE: conţine mai multă vitamina C decât portocala şi are mai mult calciu decât laptele (proprietăţi + beneficii)

Kale (Brassica oleracea) este un tip de varză şi totodată, o legumă foarte apreciată pentru beneficiile sale pentru sănătate. Este înrudită cu varza cunoscută de noi, însă are culoarea verde, ceea ce o face să arate mai degrabă cu o salată. Chiar dacă nu este o legumă foarte populară, varza kale a început să câştige

Read More...

Alimentație, Sfaturi

6 SEMNE care trădează LIPSA de VITAMINE din organism (+ soluţii)

Vitaminele sunt necesare organismului în cantităţi moderate, pentru funcţionarea sa optimă. Vitaminele sunt esenţiale metabolismului oricărei ființe umane. Întrucât puţine dintre aceste substanţe organice sunt sintetizate în corp, este nevoie de un aport continuu de produse naturale care să satisfacă aceste nevoi. Când ele sunt insuficiente, corpul trimite semnale de alarmă: Bubiţe roşii şi albe

Read More...

Alimentație

Metoda simplă de înlăturare a DIOXIDULUI de SULF (E220) din FRUCTELE USCATE (un conservant foarte toxic)

Fructele deshidratate, din care a fost scoasă apa, bacteriile şi enzimele, rămânând fără elementul necesar în procesul de descompunere, sunt un adevărat izvor de sănătate. Fructele uscate pot fi chiar mai bogate în substanţe nutritive decât cele proaspete: ⇒ Potrivit unu studiu desfăşurat de Jurnalul Colegiului American de Nutriţie, antioxidanţii din merişoare, struguri şi prune

Read More...